Torsdag morgon

Har precis gått upp efter min frukost-lur. Brukar göra så när jag börjar sent:går upp och fixar frukost och äter med älklingen och sen när han åker till jobber kryper jag tilbaka under täcket och sover några timmar till. Var väl inte rikigt meningen att jag skulle sova till halv elva men men:)
Igår var J´s pappa här och rev den gamla garderoben och klädkammaren. Oj så stort det blev, den nya klädkammaren. Det kommer bli jätte bra och mycket plats för förvaring samtidigt som hallen kommer kännas mycket luftigare än förrut.
Här kommer några före och under renoveringen bilder. Ser inte mycket ut för världen just nu, mest rörigt men när det blir klart, då kommer det bli finfint :)
352095-36
352095-37
Inne i den gamla klädkammren. Snyggt va med orange heltäckningsmatta?!
352095-40352095-35
352095-38
Den gamla väggen samt den nya som för tillället bara är reglar. Mellan de
korta nya väggarna kommer fyra skjutdörrar att löpa.
(bilder från arbetet i söndags)

Inlägg: Vi fick som vi ville till sist, väggarna kommer nu att bli ca 23 cm, så man kan väl säga att det blev någon slags kompromiss. Men det är klart när papparna bara tänker praktiskt och definitivt inte estetiskt då kan det gå illa när man inte är med och bevakar..Nej skämt och sido nu fick vi som vi ville och det var ett lätt jobb att fixa det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0