Tisdag morgon

Veckans första dag hann inte mer än börja förrän den var över. Idag börjar jag inte jobba förrän klockan tre så jag ligger och slöar i sängen. Borde väl egentligen städa lite kanske men just nu har jag ingen motivation till det. Senare idag ska jag ner på stan och titta efter en känning till nyår. Vet inte rikitgt vad vi ska göra då men antagligen åka till Piteå och hälsa på J´s vänner där uppe. Hur som helst så vill jag ha en fin känning att ta på mig. Jag vill ha en svart axelbandslös knälång klänning. Helst ska det vara tyll i kjolen, a little black dress med andra ord :)
Blev tipsad om att det fanns liknande på Vero Moda, så dit ska jag bege mej sen.

352095-24

Liknaden någon av dessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0