Fredag-kväll

Pysslandet fortsatte lite segt efter mitt långa break. Jag kom som av mej helt och alldeles. Älsklingen kom hem en helt timme tidigare från jobbet så vi hann få lite tid tillsammans innan han skulle i väg på samlingen.
Vi åt middag tillsammans och sen åkte han iväg och jag fixade undan det sista. Var så skönt att jag hann med allt jag hade tänkt.
Ungefär kvart i sju hämtade mamma och pappa upp mej och vi åkte och såg matchen tillsammans med J´s föräldrar och syster. Äntligen så blev det vinst för laget efter sex förlorade matcher.4-1!
Efter det så åkte vi och hämtade upp syster och en kompis till henne och sen blev det lite godis-handlande. Hela familjen stannade på fika och sen blev det fredags-mys i soffan. Lyckad fredag med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0