den här julens klappar

Nu är vi redan inne i slutet av november och jag har knappt hunnit tänka ordet julklappar. Tyvärr. Det är ju det bästa som finns att hitta den perfekta julklappen till någon nära. Men i år har det varit så mkt annat i tankarna. Men nu känns det som att det mesta har hunnit lägga sig med flytt och allt så nu kan jag nog fokusera på lite annat. Sen har vi en stundande 50 års kallas i veckan också. Min älskade mamma fyller år. Hon vill inte ha någon fest utan det kommer att vara öppet hus hemma istället. Hon fyller på måndag men vi kommer ha kalaset på söndagen. Älskar dej min underbara mamma! Som tur är så är presenten redan ordnad så den behöver jag inte tänka på. Bara att lägga energin på julens och dess klappar :)

352095-31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0